Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιατικο θεατρικό

Οι μέρες περνάνε με πολύ γρήγορους ρυθμούς και πρέπει να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε για τα Χριστούγεννα!
Περιττό να πως ότι είναι η πιο αγαπημένη μου περίοδος του χρόνου!!!
Η τάξη μας έχει αναλάβει μαζι με την Α΄τάξη της κυρίας Μάχης να παρουσιασουμε κάτι για τη γιορτή των Χριστουγέννων. Αποφασίσαμε να κάνουμε δυο μικρά θεατρικά (για να μην κουράσουμε) και να πούμε ένα τραγούδι όλοι μαζί.

Στο διαδίκτυο έψαξα πάρα πολύ για να βρω κάτι ταιριαστό να κάνουμε φέτος. Πολλοί συνάδελφοι είχαν να προτείνουν πανέμορφες ιδέες , αλλά τελικά κατέληξα στο "Όνειρο στο χιόνι" της Σοφίας Αδάμου, που τόσο απλόχερα μας πρόσφερε. Την ευχαριστώ πολύ!

Το κείμενο δεν το χρησιμοποίησα αυτούσιο , αλλά έκανα μια διασκευή πάνω στο αρχικό έργο για να το προσαρμόσω στον αριθμό των παιδιών και το της τάξης μου και το νόημα που ήθελα να περαστεί.

Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τη μικρή μου αδερφούλα που αφιέρωσε πολύ και πολύτιμο χρόνο και  με το έμφυτο ταλέντο της στον έμμετρο στίχο έκανε όλες τις αλλαγές που χρειαζόμουν. Σε ευχαριστώ Vasootje μου!

Το θεατρικό μας πήρε λοιπόν αυτή τη μορφή.


ονειρο στο χιονι (διασκευή) from Ioanna Chats

Στο έγγραφο έχω βάλει και τις στολές και τα υλικά που θα χρειαστούμε.
Η μουσική που επέλεξα είναι η παρακάτω, βέβαια ακόμα είναι νωρίς και ίσως κάτι να αλλάξει , αλλά είναι ένας καλός μπούσουλας για όποιον το χρειάζεται:

Είσοδος αστεριού-αφηγητριας

Είσοδος νεράιδων

Είσοδος χιονονιφάδων



Τραγούδι χιονονιφάδων και είσοδος χιονάνθρωπων

Είσοδος παιδιών


Τέλος παράστασης

Μέσα στο θεατρικό έχει επιλέξει να βάλω και κάποια αποσπάσματα από αυτά τα τραγούδια σε ταιριαστές στιγμές αλλά επειδή δεν τα έχω τελειώσει όλα με τη σκηνοθεσία δε θα τα βάλω ακόμα.

Για τις στολές έχω βρει τις παρακάτω ιδέες:

Χιονονιφάδες
http://www.pinterest.com/pin/12525705183121951/
http://www.pinterest.com/pin/40954677835068207/

Νεράιδες
Φυσικά δε θα βάλω το μηχανισμό , αλλά η ιδέα για τα φτερά μου άρεσε πολύ.

Χιονάνθρωποι
http://www.pinterest.com/pin/236298311668132107/
http://www.pinterest.com/pin/95068242107386062/
http://www.pinterest.com/pin/181832903677505901/
Επειδή όμως τίποτε από αυτά δε μου έκανε κλικ , αποφάσισα να τις φτιάξω με εφημερίδες κι ατλακόλ. Θα φτιάξω μπάλες και θα ανοίξω τρύπες για κεφάλι , χέρια , πόδια.
Εγιναν κάπως έτσι:
Τυλιξα την μπάλα του pilates με εφημερίδες και ατλακόλ σε 3-4 στρώσεις. Θέλει υπομονή!!! Για 3 χιονάνθρωπους χρειάστηκε ένας μήνας περίπου!Πρέπει να στεγνώνει το ένα στρ'ωμα για να γίνει και το άλλο. Αν έχετε περισσότερες βάσεις (μπαλες ή κάτι άλλο) θα πάει πιο γρήγορα. Υπόψιν τη δική μπάλα την πέταξα μετα (δεν υπήρχε περίπτωση να καθίσω να την καθαρίσω!).
Για κάθε χιονάνθρωπο έφτιαξα μια μπαλα για το κάτω μέρος (τυλίγουμε σχεδόν όλη την μπαλα με εφημερίδες)
Τιπ : δεν τυλίγουμε μεχρι τέρμα (γύρω γύρω) την μπαλα, αφήνουμε ένα κενό που το καλύπτουμε στο τέλος όταν θα έχουμε βγάλει την μπαλα (δεν είναι ευκολη υπόθεση και θέλει προσοχή!).
θα γίνει κάπως έτσι (μπορείτε να δείτε το ένωμα με τη χαρτοταινία)
και 2 μισές μπάλες για το πάνω μερος (σαν το καβουκι της χελώνας).
Αλείφουμε μια στρώση ατλακόλ (αραιωμένη με λίγο νερό-όχι πολυ!!) και κολλάμε από πάνω λωρίδες εφημερίδας. Αλλη μία στρώση ατλακόλ από πάνω και περιμένουμε να στεγνώσει. Επαναλαμβάνουμε 3 ή 4 φορές.

Μετά έβαψα τις μπάλες που έφτιαξα με λαδομπογιά νερού (λεπτό στρωμα για να μη λιώσει το χαρτί) και έφτιαξα πάνω τα 3 κουμπιά με μαύρο ακρυλικό χρώμα.
Για να κρατιούνται στα σώματα των παιδιών πέρασα κορδέλες και φόρεσαν τη στολή σαν φόρεμα κρεμασμένο από τους ώμους.
Τελευταία πινελιά , τα γυαλιστερά καπέλα τους. Φτιαγμένα με έναν κύκλο και ένα ορθογώνιο κομμάτι στο μήκος της περιμέτρου του κεφαλιού τους!
Το face painting βεβαια έδωσε πολύ στη στολή! 

Η παράστασή μας λίγο πριν τελειώσει με όλα τα παιδιά στη σκηνή: Ενα πραγματικό όνειρο!

Καλή προετοιμασία!

22 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ !!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ καλό!! το έχω νούμερο 1 στην λίστα μου!! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο είναι.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να 'στε καλά κορίτσια! Τα συγχαρητήρια βέβαια τα αξίζουν η Σοφία που το έγραψε και η αδερφή μου που το διασκεύασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική δουλειά!!!Πολλά συγχαρητήρια!!!
    Επειδή δε μου εμφανίζει το τραγούδι για την είσοδο των χιονονιφάδων, μήπως είναι εύκολο να μου στείλεις τον σύνδεσμο από το youtube;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου , το τραγούδι ήταν αυτό και χρησιμοποίησα διάφορα κομμάτια του. Όπως ξεκινάει και μεχρι το 1:20 (ανάλογα με το πόσο γρήγορα θα στηθούν τα ζουζούνια σου) ΄΄ηταν η είσοδος των νιφάδων. Καλή επιτυχία!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=DBEOP7WD-5M

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  6. Ιωαννίτσα μου,είμαι μια από τα ίδια!Με ίδιο αριθμό παιδιών και με ακριβώς αυτό το μήνυμα που θέλω να περάσω.Να σε ρωτήσω, τα υλικά για τα φτερά (σύρμα) πού το παίρνουμε; Ξέρω, ακούγεται ίσως παράξενο που ρωτάω, αλλά είναι η πρώτη χρονιά που έχω μικράκια και θέλω να τα ετοιμάσω όσο γίνεται καλύτερα (είναι και φτωχούλια τα περισσότερα)!Σ'ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι όλα μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά τα σούλα μου τα φτερα δεν τα ειχα κανει ετσι ιατι ήταν πολλη δουλειά. Αν ομως θελεις εσυ να τα κάνεις σύρμα θα βρεις σε καταστημα σιδηρικών. Σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια; Τελικά, με τι τα έφτιαξες;Θέλω σήμερα και μέχρι Παρασκευή να ετοιμάσω όλα τα στεμματάκια, φτερά και μουσική να είναι έτοιμα για την Παρασκευή!Κι επειδή θα είναι όλα απλά, θα εκτιμούσα οποιαδήποτε ιδέα! Για χιονάνθρωπο έχω βρει διάφορες ιδέες, αλλά θα δω τι σκέφτηκαν και οι μανούλες και τι έκαναν...Εχω άγχος!

      Διαγραφή
    3. Για χιονάνθρωπο φέτος που το ξανακανω είπα μαυρο παντελόνι και παπούτσια, ασπρη μπλούζα -που θα κολλήσω με παραμάνες τρεις μαυρες βουλες από τσόχα- , κόκκινο κασκόλ και καπέλο που θα φτιάξω με μαύρο χαρτόνι. Απλά και κυρίως ανέξοδα!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτική δουλειά συνολικά!!!!Είσαι υπέροχη δασκάλα. Επιτέλους βρήκα θεατρικό ολοκληρωμένο. Μόνο το βίντεο στο τέλος της παράστασης λείπει και οι μουσικές που ανέφερες πιο πάνω. Αν μπορούσες να τα ανεβάσεις ή να μου τα στείλεις θα σου ήμουν ευγνώμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια! Δεν καταλαβα σε ποιο βιβτεο αναφερεσαι. Μουσική εβαλα αυτην που εχει παραπανω στα βιντεακια. Αν ωστόσο κατι δεν καταλαβες , στειλε μου στο mail μου να σου στειλω ό,τι χρειάζεσαι!

      Διαγραφή
  8. ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!
    Σ` ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το τελευταίο κομμάτι είναι το "12 days of Christmas" σε ορχηστρική εκτέλεση. Δυστυχώς το βίντεο έχει αποσυρθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!