Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Βραβείο!!!

Μια πολύ σπουδαία συνάδελφος και φίλη μας τίμησε με το βραβείο της , αλλά και με τα υπέροχα λόγια της!

Ελένα
σε ευχαριστούμε πολύ όχι μόνο για το βραβείο , αλλά και για όλα όσα μας προσφέρεις καθημερινά μέσα από την υπέροχη σελίδα σου Kinderella . Σου εύχομαι να έχεις πάντα επιτυχίες και να είσαι για μια ζωή τόσο θετικός άνθρωπος!

Μια από τις αγαπημένες μου αναρτήσεις αυτής της σελίδας που δείχνει πώς η αγάπη μιας εκπαιδευτικού γι'αυτό που κάνει μπορεί να  δημιουργήσει θαύματα μέσα στην τάξη.
Μουσικοκινητική λοιπόν για το χειμώνα μεσα από τα τραγούδια της Ελενας!
http://www.kinderella.gr/chimoniatika-pechnidotragouda/

Με τη σειρά μου θα δώσω το ίδιο βραβείο στην αγαπημένη μου φίλη και συνάδελφο Ρούλα και στο ιστολόγιό της Πρώτη κασετίνα. Ρούλα μου , καλή συνέχεια! Συνέχισε να μας δίνεις ιδέες και υλικό!!!

2 σχόλια:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!