Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Πλάνο οργάνωσης δασκάλου 2016-17 & 2017-18

Μια βδομάδα έμεινε από τις περιβόητες διακοπές και όλους νομίζω μας πιάνει λίγο λίγο μια τάση να οργανωθούμε.
Όπως και τις δυο προηγούμενες χρονιές (2014-15 και 2015-16) , έτσι και φέτος ετοίμασα ένα πλάνο για την οργάνωση της χρονιάς. Δεν είχα σκοπό να το κάνω , μιας και πολύ όμορφα και χρήσιμα έγγραφα οργάνωσης έχουν ανεβεί από πολλούς συναδέλφους, αλλά μετά από αίτημα κάποιων είπα να το επιχειρήσω και πάλι!


Κάποιες καταστάσεις είναι όμοιες με πέρσι , αφού δεν είχε νόημα να τις αλλάξω. Και πάλι σας ζητώ να μου αναφέρετε τυχόν λαθάκια (που σίγουρα θα υπάρχουν) ώστε να τα διορθώσω εγκαίρως. 
Πλάνο οργάνωσης 2016-17

πλανο οργανωσης 2016 17 from Ioanna Chats

Εδώ από drive. Και εδώ σε επεξεργάσιμη μορφή.

Εδώ το πλάνο για τη σχολική χρονιά 2017-18.

Χρήσιμα έγγραφα όμως για την οργάνωσή σας μπορείτε να βρείτε στο ιντερνετικό σπίτι των  συναδέλφων (λινκ στο όνομα κάθε ιστότοπου):

Χαρούμενο Δημοτικό: Πολύ χρήσιμο (και printer friendly) πλάνο για τη χρονιά. Χαζέψτε και τα υπόλοιπα έγγραφα της Βανέσσας , γιατί θα σας φανούν εξαιρετικά χρήσιμα!
Θρανία: Πολύ και πλούσιο υλικό οργάνωσης κι εδώ. Μπείτε και εξερευνήστε όλα τα θέματα!
Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό: Εδω το συνοπτικό ημερολόγιο από την Τάνια. Προειδοποιώ πως όποιος μπει στο blog της κάθεται τουλάχιστον κανένα 2ωρο να χαζέψει το υλικό της.
Ιδέες για δασκάλους: Στης Γαλήνης θα βρείτε πολλές ιδέες και έγγραφα για την οργάνωση και τη διαχείριση της τάξης.

Αυτά έχω εντοπίσει κι αν εχω ξεχάσει ή μου έχει ξεφύγει κάτι , θα συμπληρώσω τους ιστότοπους. Καλή αρχή λοιπόν σε όλους !

13 σχόλια:

  1. Τέλειο Ιωάννα μου. Χίλια μπράβο κορίτσι μου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Τάνια μου! Ευχομαι να βοηθησει τους συναδέλφους! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό!!!Μπορώ να χρησιμοποιήσω το σύνδεσμό σου στην ιστοσελίδα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανη δουλειά χίλια μπράβο και ευχαριστουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή Ιωάννα ,
    χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω μετά από καιρό.
    Ρήτου Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Ιωάννα! Καταπληκτική όπως πάντα η δουλειά σου και πολύ χρήσιμη! Βλέπω όμως ότι έχει γίνει κάποιο λάθος στις ημερομηνίες. Λες π.χ. ότι 1 Οκτωβρίου είναι Σάββατο ενώ πέφτει Κυριακή και πάνε σειρά όλα τα υπόλοιπα λάθος. Θα μπορούσες να το διορθώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ, σόρρυ. Είναι εντάξει οι ημερομηνίες. Δεν είδα το pdf.
    Να είσαι καλά! Μας βοηθάς πάρα πολύ! Είσαι έτοιμη για σύμβουλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ για το εξαιρετικό υλικό και τη δουλειά που μας προσφέρεις. Πέρσι ήσουν το φωτεινο αστέρι, οδηγός στην πρώτη μου επαφή με τα πρωτάκια μου. Ήμουν βλέπεις κι εγώ για 15 χρόνια δασκάλα Ε,Στ .Καλή σχολική χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!